Vállalati imázs hatása a dolgozói közvéleményre-A munkáltatói márka stratégiai megalkotása a Tata Consultancy Services példája alapján

Karádi Kitti Szilvia (2014) Vállalati imázs hatása a dolgozói közvéleményre-A munkáltatói márka stratégiai megalkotása a Tata Consultancy Services példája alapján. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of sec_00004341.pdf] PDF
sec_00004341.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Emberi erőforrások [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: munkáltatói márka, employer branding, márkafejlesztés, munkerőpiaci marketing, vonzás, HR, humán erőforrás menedzsment
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:51
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet