Az online kereskedelem trendjei és hatásai a Royal Futárszolgálat marketing tevékenységére

Rotyik Tamás (2016) Az online kereskedelem trendjei és hatásai a Royal Futárszolgálat marketing tevékenységére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Rotyik_Tamás.pdf] PDF
Szakdolgozat_Rotyik_Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

Az online kereskedelem trendjei és hatásai a Royal Futárszolgálat marketing tevékenységére

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szántó Szilvia
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens Phd

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online kereskedelem, Royal Futárszolgálat, Marketing, Vállalkozás tevékenysége, Partnerelégedettségi felmérés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Már. 23. 15:31
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 25. 13:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet