Gyurcsánszki Adrienn (2023) Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Fenntarthatósági szempontok a HM üzleti stratégiájában.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (458kB) |
|
PDF
Gyurcsánszki A Bírálat vizsgakörökkel by Hidasi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
|
PDF
Gyurcsánszki Szakdolgozat bírálat, külső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (118kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom fő témája a H&M, mint fast fashion cégbemutatása, küldetésének ismertetése.A vállalat küldetései között szerepelfenntarthatóság, a bolygó szem elött tartása. Ennek érdekében fenntarthatóbbanyagokat használ, melyeket fenntarthatóbb módon készülnek. Ezt mind bele építiaz üzleti stratégiájába és még több célt tűz ki a fejlődés érdekében. Emellettnagy hangsúlyt fektet a hűségprogramjára, amely hatalmas újításokat hozott azéletébe. Fontos a cég számára, hogy még jobban kitudja építeni a hűségesvásárlói körét online és offline üzletben egyaránt a klubtagság segítségével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, fast fashion, fenntarthatóság, honlap - weblap, hűségprogram, Visual Merchandising |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:21 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/47136 |
Actions (login required)
Tétel nézet |