Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében

Jakab Gergely (2015) Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Az online és közösségi médiatevékenységek a szállodák marketing tevékenységében.pdf] PDF
Az online és közösségi médiatevékenységek a szállodák marketing tevékenységében.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus-vendéglátás szak

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Turizmus marketing, Szálloda, Online , Közösségi média , Marketing terv
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2015. Dec. 11. 09:13
Last Modified: 2016. Feb. 15. 16:51

Actions (login required)

View Item View Item