Gáspár Gréta (2023) Lépések a Foodpanda piacvezetői szerepének megtartásához. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Lépések a Foodpanda piacvezetői szerepének megtartásához.pdf Download (3MB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (122kB) |
|
PDF
2023. 1 szakdolgozat Gáspár Gréta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (228kB) |
|
PDF
Gáspár Gréta PVÁ biralati szempontok pdf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (484kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témájának választása során fontosnak tartottam, hogy a tematika valamilyen formában kapcsolódjon hozzám és megtudjam találni azt a kérdést és boncolgatni való topikot ami megfelelő, időszerű és szakszerű dolgozatot eredményezhet. Így sikerült egészében látnom egy piacvezető vállalat marketing oldalát mind elméleti és gyakorlati részen. Mivel az e-kereskedelem Magyarországon is népszerűbb lett és a covid hatására 2021-ben hatalmasat ugrott, így aktuális jelenségről is írhatok. Szerencsére az általam legérdekesebbnek talált téma alapköve a munkahelyemet nyújtó vállalat lett. A Foodpanda tökéletes mintát tudott adni a témámhoz, ami a következő: Egy piacvezető vállalkozás értékesítési és marketingstratégiája.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, értékesítési csatorna, online marketing, SWOT-elemzés, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:05 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:05 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/44227 |
Actions (login required)
Tétel nézet |