Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja

Molnár Erik (2023) Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Molnár Erik K46Z7D Szakdolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
Molnár Erik K46Z7D Szakdolgozat.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Szakdolgozat Nyilatkozat Molnár Erik.pdf] PDF
Szakdolgozat Nyilatkozat Molnár Erik.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (286kB)
[thumbnail of Irodalomjegyzék letöltések.zip] Archive (ZIP)
Irodalomjegyzék letöltések.zip

Download (26MB)
[thumbnail of Szakdolgozat elbírálás.pdf] PDF
Szakdolgozat elbírálás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (122kB)
[thumbnail of Brálat Molnár Erik.pdf] PDF
Brálat Molnár Erik.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (276kB)

Absztrakt (kivonat)

Témámnak az elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációját választottam, hiszen ez a téma foglalkoztat leginkább. Manapság az előadók és a rendezvények sikere nagy részben a marketingkommunikációtól és az online jelenléttől függ. A rendezvényszervezés évek óta egy drasztikusan növekvő iparág, amiről kevés szakirodalom és kutatás készül. Ezért is gondoltam, hogy papírra szeretném vetni a rendezvény szakmában használt aktuális marketingeszközöket. Nem lehet amellett elmenni, hogy a rendezvényszervezés felettébb gyakorlatias tevékenység, azonban az esemény sikeres lebonyolításához elengedhetetlenek a közgazdasági ismeretek. A szakdolgozatom első részében bemutatom az alapfogalmakat, hogy megismerjük a rendezvények szerepét és lényegét. Ezt követően, az elektronikus zene jellemzőibe nyújtok betekintést és a hazai rendezvény szcénát ismertetem. Továbbiakban a jelenlegi marketing trendeket mutatom be, amiknek köszönhetően sikeres lehet egy rendezvény.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus zene, eseménymarketing, közösségi média, marketingkommunikáció, rendezvényszervezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:59
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:59
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/44050 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/44050

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet