Ráncsik Csilla Andrea (2023) Magyarország kőszínházainak szegmentálása marketingtevékenységük alapján. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Ráncsik Csilla Andrea_NSNDAN_Szakdolgozat.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Ráncsik Csilla Andrea_NSNDAN_Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (660kB) |
|
PDF
BÍRÁLAT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (70kB) |
|
PDF
SZD.Rancsik.Csilla.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (419kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájának egy nem mindennap területet választottam, a színházmarketinget. A kutatásaim során olyan tényezőket kerestem, amely alapján szegmentálni tudtam Magyarország kőszínházait. Fontos volt, hogy leszűkítsem a vizsgált intézményeket, kifejezetten olyan kulturális egységeket választottam ki, akik saját repertoárral, társulattal és állandó épülettel rendelkezzenek. Kutatásaimból kiderült, hogy gondolkodásmódbeli, illetve terület alapú (Budapest vs. vidék) eltéréseket lehet felfedezni, valamint ezek alapján szegmentálni a színházakat országunkban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kőszínház, kultúra, Kultúramarketing, nonbusiness marketing, színház, színházmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/44027 |
Actions (login required)
Tétel nézet |