A jó kapcsolat alapja a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben

Tulkán Adél (2022) A jó kapcsolat alapja a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Tulkán Adél_PSZK_TDK.pdf]
Előnézet
PDF
Tulkán Adél_PSZK_TDK.pdf

Download (881kB) | Előnézet
[thumbnail of Tulkán_Adél_PSZK.pdf]
Előnézet
PDF
Tulkán_Adél_PSZK.pdf

Download (213kB) | Előnézet
[thumbnail of Dolgozat_biralati_lap_2022_Tulkan_Adel.pdf] PDF
Dolgozat_biralati_lap_2022_Tulkan_Adel.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (170kB)
[thumbnail of Tulkán_Adél.pdf] PDF
Tulkán_Adél.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (586kB)

Absztrakt (kivonat)

Szokás mondani, hogy minden jó kapcsolat alapja a jó kommunikáció a felek között. Vajon ez mennyire igaz a vállalati életre A kutatásomban a vállalati szektorban jellemző belső kommunikációs szokásokat és módszereket vizsgálom. A kommunikációt, mint feladatkört, nagyon sok dolog befolyásolja a mindennapokban. Egyre több lehetőség van ennek a területnek a fejlesztésére a fejlődő IT szektornak és az innovatív digitalizációnak köszönhetően. De vajon milyen egy jó belső kommunikációs platform Mire van szüksége a munkavállalóknak és hogyan lehet a választott módszer a leghatékonyabb A kérdések, amikre a kutatásom irányul: Vajon egyeznek-e a munkavállalóktól érkező kommunikációs igények és a munkáltató által nyújtani tudott módszerek és platformok a napjainkban működő vállalatoknál Milyen változások történtek, amiket a 2020-ban induló Covid-19 járvány okozott a vállalatok belső kommunikációjának területén pozitív, vagy negatív irányba Jelenleg milyen HR informatikai platformok vannak a belső kommunikációs területen Milyen, kevésbé ismert és kevésbé kihasznált platformok és programok vannak, amiknek hatalmas jövője lehet a HR informatikában A kutatásom célja, hogy ezekre a kérdésre választ kapjak és minél több olyan platformot ismerjek meg, amik támogatni tudják a vállalati szektor belső kommunikációját. A dolgozatomban két féle kutatási formát alkalmazok. Szekunder kutatásként, az aktuális hazai és külföldi szakirodalmakat dolgozom fel. Ezen kívül primer kutatásként, az interjús kutatást választottam. Ezeken az adatgyűjtési módszereken kívül a kutatásom egyik legmeghatározóbb része, a mai informatikai piacon jelenlevő platformok, programok, alkalmazások elemzése és részletes bemutatása a felhasználói oldalról vizsgálva. A kutatásom eredményei: Többnyire elégedettek a munkavállalók a belső kommunikációs rendszereikkel, de felmerültek problémák, amiket a dolgozatomban részletesen kifejtettem. Számos változást eredményezett a vírushelyzet a HR területén. Megjelent itt is a digitalizáció, a technológiafejlődést. Nagyobb hangsúlyt kapnak a HR ügyviteli rendszerek és az online kommunikációs platformok is. Számos humáninformatikai szoftver található a piacon minden területre külön vagy akár egyszerre megoldást nyújtva. A HR rendszerek digitalizációja elkezdődött, a technológiai fejlődés jelen van, és ebben van a HR jövője

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: TDK dolgozat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 23. 15:29
Utolsó módosítás: 2023. Már. 23. 15:29
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/43714 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/43714

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet