A Majorka kávézó marketing személetű bemutatása, helyzetének értékelése

Bakics Dorina (2022) A Majorka kávézó marketing személetű bemutatása, helyzetének értékelése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
Szakdolgozat.pdf

Download (12MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája a Majorka kávézó bemutatása, marketingtevékenységének vizsgálata. Dolgozatom célja a vállalat tevékenységének elemzése, piaci helyzetének meghatározása, makrokörnyezetének vizsgálata a STEEP modellel, illetve mikrokörnyezetének elemzése. Ezenfelül versenykörnyezetének tanulmányozása a Porteri modell segítségével, valamint SWOT analízis segítségével a környezet és a vállalat belső helyzetének jövőorientált, átfogó elemzése, értékelése. Továbbá az esetleges problémák feltárása, illetve megoldása különböző javaslatokkal.Munkám során először bemutatom a magyar vendéglátó szektor helyzetét, valamint nehézségeit. Ezt követően, mivel éttermet/kávézót kívánok bemutatni, így fontos, hogy a termékmarketing és a szolgáltatásmarketing különbségeiről is ejtsek néhány szót. Ezek után áttérek a vizsgált vállalkozásra.Szakdolgozatom írása során primer kutatást végeztem, kérdőíves megkérdezés segítségével. Kutatási témám a magyar vendéglátóhelyeket látogatók szokásainak, befolyásoló tényezőiknek megismerése, majd célzottan a Majorka kávézó vendégkörének magatartásának vizsgálata. A kutatási téma kiválasztása során fontosnak tartottam, hogy olyan dolgot vizsgáljak, amely a cég hasznára válhat, segítségével előnyt tud kovácsolni magának, vagy javítani tudjon az esetleges hibáin.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kovács Gergő
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Oravecz Titanilla Éva
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, adatgyűjtés, étkeztetés, fogyasztói magatartás, makrokörnyezet, marketing, marketinghelyzet, marketingtevékenység, mikrokörnyezet, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:53
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:53
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41627

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet