Kozmetikai terméket fogyasztók tudatossága, a marketing és a kozmetika kapcsolata

Gombkötő Regina (2022) Kozmetikai terméket fogyasztók tudatossága, a marketing és a kozmetika kapcsolata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of végleges-szakdolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
végleges-szakdolgozat.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (158kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája a kozmetikai terméket vásárlók tudatosságának a vizsgálata. Azért ezt a témát választottam, mert magam is tudatos vásárló vagyok, akit érdekel a bőrápolás is. Mostanában kezdtem megfigyelni, hogy egyre több tudatos bőrápoló oldallal találkozok, és ezeket az oldalakat több tíz ezren követik. A szakdolgozatomban szót ejtek a tudatos fogyasztókról, mi jellemzi a tudatos vásárlókat, milyen tudatos fogyasztói típusokat különböztetünk meg.A szakdolgozatomban összeállítottam egy kérdőívet, amelyben 101 hölgy válaszát vizsgálom, hogy mennyire tudatos fogyasztók. A kérdéseim arra vonatkoznak mennyire fontos számukra a márkahűség, mennyire fontos tényező az ár számukra, milyen fontos tényezőket vesznek figyelembe a termék választás során.A szakdolgozat végén pedig kielemzem az adatokat amiket kaptam a kérdőív során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói társadalom, kozmetika, marketing, Social media, tudatosság
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:51
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:51
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41535

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet