Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata

Vatamány Vivien (2015) Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_Vatamány_Vivien.pdf] PDF
szakdolgozat_Vatamány_Vivien.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Turisztikai szolgáltatások, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 05. 11:45
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 10. 13:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet