A Szépművészeti Múzeum marketing elemzése

Andrássy Zsigó Anna (2021) A Szépművészeti Múzeum marketing elemzése. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of A Szépművészeti Múzeum marketing elemzése.pdf]
Preview
PDF
A Szépművészeti Múzeum marketing elemzése.pdf

Download (2MB) | Preview
[thumbnail of nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-2021.pdf] PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-2021.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (114kB)
[thumbnail of szerzoi-nyilatkozat-eredetisegrol-2020.pdf]
Preview
PDF
szerzoi-nyilatkozat-eredetisegrol-2020.pdf

Download (58kB) | Preview

Abstract

Azért választottam ezt a témát, mivel érdeklődöm a kultúrális intézmények iránt. A Szépművészeti Múzeum a kedvenc múzeumom, így szerettem volna jobban beleásni magamat. Első sorban a kultúramendzsment fontosságáról kutattam és írtam, majd bemutattam az intézmény történetét, hogy hogyan és mikor alakult meg. Utána a külső-, és belső környezeti elemeit kutattam majd mutattam be, SWOT analízissel, Porter-féle elemzéssel, célcsoport elemzéssel, STEEP elemzéssel és a marketing mix segítségével. Utána végeztem egy kérdőíves kutatást a múzeumba járási szokásokról. Kreatív javaslatokat írtam a múzeum számára, melyekkel én kiegészíteném a marketing tevékenységeket, végül pedig összegzően írtam a kutatott témáról.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: kultúra, kultúrakutatás, kutatás, marketing, múzeumok
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Mar. 08. 09:09
Last Modified: 2022. Mar. 08. 09:09
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38681 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38681

Actions (login required)

View Item View Item