Andrássy Zsigó Anna (2021) A Szépművészeti Múzeum marketing elemzése. Faculty of International Management and Business.
Preview |
PDF
A Szépművészeti Múzeum marketing elemzése.pdf Download (2MB) | Preview |
![]() |
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-2021.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (114kB) |
Preview |
PDF
szerzoi-nyilatkozat-eredetisegrol-2020.pdf Download (58kB) | Preview |
Abstract
Azért választottam ezt a témát, mivel érdeklődöm a kultúrális intézmények iránt. A Szépművészeti Múzeum a kedvenc múzeumom, így szerettem volna jobban beleásni magamat. Első sorban a kultúramendzsment fontosságáról kutattam és írtam, majd bemutattam az intézmény történetét, hogy hogyan és mikor alakult meg. Utána a külső-, és belső környezeti elemeit kutattam majd mutattam be, SWOT analízissel, Porter-féle elemzéssel, célcsoport elemzéssel, STEEP elemzéssel és a marketing mix segítségével. Utána végeztem egy kérdőíves kutatást a múzeumba járási szokásokról. Kreatív javaslatokat írtam a múzeum számára, melyekkel én kiegészíteném a marketing tevékenységeket, végül pedig összegzően írtam a kutatott témáról.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) | ||
---|---|---|---|
Uncontrolled Keywords: | kultúra, kultúrakutatás, kutatás, marketing, múzeumok | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Depositing User: | Archive User | ||
Date Deposited: | 2022. Mar. 08. 09:09 | ||
Last Modified: | 2022. Mar. 08. 09:09 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38681 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38681 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |