A koronavírus okozta digitális átalakulás és a közösségi média megváltozásának szerepe

Kassányi Kitti (2021) A koronavírus okozta digitális átalakulás és a közösségi média megváltozásának szerepe. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_KK.pdf]
Előnézet
PDF
szakdolgozat_KK.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of jpg2pdf.pdf] PDF
jpg2pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (544kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban leírom a koronavírus járvány következményeit gazdasági szempontból, ami elsősorban Magyarországon történt. Bemutatom a vírus okozta digitális átalakulásokat és fejlődéseket. Legfőképpen a vállalatok digitalizációját mutatom be, hogy milyen változásokon mentek keresztül a koronavírus alatt. Ezen kívül ismertetem a közösségi média hatásait a marketingre és a fogyasztókra. Szemléltetem milyen hatással vannak a különböző közösségi oldalak a fogyasztókra.  Kutatásomban elemzem az online vásárlási szokásokat és a járvány okozta digitalizációt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Rimóczi Csilla
Külső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizálás - digitalizáció, digitális felületek, digitális média, értékesítés, kommunikációs stratégia, koronavírus-járvány (COVID-19), közösségi média
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:07
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:07
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38616

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet