A Private Spa, mint új szolgáltatás bevezetése a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. által működtetett Széchenyi Gyógyfürdő és Uszodában

Bakos Cintia Rita (2021) A Private Spa, mint új szolgáltatás bevezetése a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. által működtetett Széchenyi Gyógyfürdő és Uszodában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bakos_Cintia_Rita_2021dec_publikus.pdf]
Előnézet
PDF
Bakos_Cintia_Rita_2021dec_publikus.pdf

Download (3MB) | Előnézet
[thumbnail of NYILATKOZAT-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf] PDF
NYILATKOZAT-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (353kB)
[thumbnail of Bakos_Cintia_Rita_2021dec_publikus.pdf]
Előnézet
PDF
Bakos_Cintia_Rita_2021dec_publikus.pdf

Download (3MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Szakmai gyakorlatomat a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. által működtetett Széchenyi Gyógyfürdő és Uszodában töltöttem. A Széchenyi Fürdőn belül, a nemrégiben induló Private Spa szolgáltatás értékesítése és fellendítése volt a szakmai gyakorlatom fókusz feladata. Kezdésképpen egy történelmi gyorstalpalót írtam a fürdőkultusz kialakulásáról, hogy hogyan alakult és fejlődött ki mindez, a kezdetektől napjainkig. Ezután a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.-t (BGYH Zrt.), mutattam be röviden, hogy melyik évben és miként alakult meg a vállalat, illetve mely fürdők tartoznak/ tartoztak kezei alá. Mivel a Széchenyi Fürdő is a BGYH Zrt. által van működtetve, így egy szép ugrást tehettem a következő fejezetre, ami már a Széchenyi Gyógyfürdő és Uszoda alapos és átfogó bemutatása volt. Mielőtt a Private Spa-t részleteztem volna, fontosnak tartottam a szolgáltatások HIPI-elvét belefonni valamilyen formában a dolgozatomba, hiszen így érthető meg leginkább a „szolgáltatás” jelensége. A HIPI-elv definiálása után, a Private Spa szolgáltatást mutattam be, kezdve a Fürdőben lévő elhelyezkedésétől, a vendégforgalom alakulásáig. Átfogó képet alkottam a dolgozatom fő témájáról. Egy fő fejezetet áldoztam a világon mindnyájunkat sújtó Covid-19 világjárványra. Integrált résznek éreztem, hiszen a Covid-19 nem csak az embereket, de a vállalatokat és a gazdaságot is érintette. A pandémia taglalása után, az általam választott mélyinterjú, mint primer kutatás volt a fő téma. Ismertettem a kutatás folyamatát, célját, a kutatás módszerét, a három hipotézisem felállítását, az információ gyűjtés menetét és a mélyinterjúk feldolgozását, valamint a kutatási eredményeket. Végezetül a mélyinterjú és a vendégforgalom alapján összeállítottam négy javaslatot, melyeket saját érveimmel és a szakmai gyakorlatom alatt szerzett tapasztalataimmal támasztottam alá.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Czinege Szilvia
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Kopcsay László
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fürdő, gyógyfürdők, Private Spa, Széchenyi Fürdő, szolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:07
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:07
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38575 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38575

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet