A világjárvány gazdasági hatásai a Guccira mint "Made in Italy" luxusmárkára

Béres-Nagy Bence (2021) A világjárvány gazdasági hatásai a Guccira mint "Made in Italy" luxusmárkára. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A világjárvány gazdasági hatásai a Guccira mint Made in Italy luxusmárkára.pdf]
Előnézet
PDF
A világjárvány gazdasági hatásai a Guccira mint Made in Italy luxusmárkára.pdf

Download (991kB) | Előnézet
[thumbnail of img-Z06061426.pdf] PDF
img-Z06061426.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (497kB)
[thumbnail of A COVID-19 világjárvány által okozott gazdasági válság hatása a Gucci luxusmárkára  (válaszok).xlsx.zip] Archive (ZIP)
A COVID-19 világjárvány által okozott gazdasági válság hatása a Gucci luxusmárkára (válaszok).xlsx.zip

Download (91kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom három fő témakör köré épül: az első, amit szeretnék kifejteni az maga a luxus és a luxusmárka fogalmának értelmezése napjainkban, illetve a luxusmárkák eszköztárának feltárása, hogy milyen tényezőktől is lesz egy márka luxusként definiálva. A második nagyobb témakörömet a Gucci köré építettem, hogy milyen pozíciót foglal el „Made in Italy” státuszú luxusmárkaként a divatiparban. A harmadik témakörben pedig empirikus kutatásommal szeretném kideríteni, hogy a COVID-19 milyen hatással van a Gucci online brand kommunikációjára, illetve a „Made in Italy” státusz milyen mértékben számít mentőövnek a világjárvány idején, továbbá vizsgálni szeretném, hogy a pandémia hatására felgyorsult digitalizáció miatt a különböző generációk számára mit is jelent a Gucci.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Gellén Zita
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Válóczi Marianna
Belső
egyetemi docens; Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, divat, koronavírus-járvány (COVID-19), márka, Olaszország
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 08. 09:05
Utolsó módosítás: 2022. Már. 08. 09:05
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38509 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/38509

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet