Szekeres Anett (2021) A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat nyilvanos statuszrol.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen szakdolgozat témája a honlap kommunikáció, mint vezető online marketingstratégiai eszköz vizsgálatát választottam. Kijelenthetjük, hogy a digitalizáció hatására ma már a magyar vállalkozók számára alapfeltétel a piacon-maradáshoz az internetes jelenlét a közvetlen kapcsolat teremtéshez, mellyel kommunikációjuk interaktívvá́, rugalmassá, és kellően személyre szabottá válhat. Az egyik leghatásosabb marketingstratégiai módról beszélünk az online térre lépéshez. Saját weboldal, facebook oldal, vagy Instagram business profil működtetésével ugyan kellő erőfeszítés és befektetett munka árán, de kevés költséggel jár, mégis egy folyamatos, stabilan növekvő tendenciát biztosít egy vállalkozásnak.Dolgozatomban bemutatásra kerülnek azon internetes marketing eszközöket, melyek a vállalkozások rendelkezésére állnak, majd fókuszáltan rátérek a honlap kommunikációra. Bemutatom leggyakoribb formáit, a weboldallal kezdve, a webshopokon és blogokon át egészen az olyan közösségi médiás felületen találhatókig, mint a Facebook vagy az Instagram. Célom feltárni a magyar vállalkozások online kommunikációs fejlődését a koronavírus időszak gazdasági helyzetének figyelembevételével, jól kommunikáló honlap ismérveinek keresésével, és a magyar vállalkozások által jelenleg leggyakrabban használt online eszközök felkutatásával.Az első két szekunder kutatás keretein belül ismertetem a vállalkozások e-kereskedelemi tevékenységeinek alakulását a 2019-es, a 2020-as, illetve az idei év adatai alapján általános gazdasági, majd fogyasztói oldalról vizsgálva.A harmadik során a jó honlap ismérveire keresem a választ. Ehhez több, már készen összeállított interneten elérhető cikket veszek alapján állítom össze a közös nevezőkből álló végső listát, ami a jó honlap alapanyagait taglalja. Végül primer kutatás keretein belül arra keresem a választ, hogy mit mondanak az egyéni-, kis-, és középvállalkozások, milyen arányban és mikre támaszkodtak online stratégiájukban az elmúlt időszakban.Összegzésemben primer kutatásból kapott eredményeim értékelésével zárom dolgozatom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | blog, facebook, honlap, Instagram, online jelenlét, online marketing, weboldal, webshop |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:58 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:58 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37716 |
Actions (login required)
Tétel nézet |