Mindszenti Hedvig (2021) Dusnok községben megvalósuló régió-és településmarketing. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Záródolgozat 2021.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (201kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témája Dusnok községben megvalósuló régió-és településmarketing. Témaválasztásomat a szakmai gyakorlati helyem ihlette meg, ugyanis a dusnoki Önkormányzatnál helyezkedtem el. A Magyar Kormány egyik legfontosabb feladatának tekinti a vidéki térségek fejlesztését, ezért a téma aktualitására való tekintettel választottam témámnak a településmarketinget.Záródolgozatomban megvizsgálom Dusnok lehetőségeit makro, illetve mikrokörnyezetén keresztül, milyen környezeti adottságok határozzák meg, illetve milyen lépéseket kell annak érdekében tenni, hogy a falu fennmaradhasson és dinamikusan fejlődhessen. Piskóti István Régió-és településmarketing szakirodalmát veszem alapul. A régió társadalmi, gazdasági, technológiai, környezeti és politikai dimenzióját vizsgálom. Ennek érdekében STEEP elemzést készítettem, illetve Dusnok mikrokörnyezetét SWOT elemzéssel vizsgáltam meg. A tényezők vizsgáláshoz, felméréséhez a Központi Statisztikai Hivatal adatait használtam fel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | falusi önkormányzat, község, település, településfejlesztés, településmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:53 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37579 |
Actions (login required)
Tétel nézet |