Dusnok községben megvalósuló régió-és településmarketing

Mindszenti Hedvig (2021) Dusnok községben megvalósuló régió-és településmarketing. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat 2021.pdf]
Előnézet
PDF
Záródolgozat 2021.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (201kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témája Dusnok községben megvalósuló régió-és településmarketing. Témaválasztásomat a szakmai gyakorlati helyem ihlette meg, ugyanis a dusnoki Önkormányzatnál helyezkedtem el. A Magyar Kormány egyik legfontosabb feladatának tekinti a vidéki térségek fejlesztését, ezért a téma aktualitására való tekintettel választottam témámnak a településmarketinget.Záródolgozatomban megvizsgálom Dusnok lehetőségeit makro, illetve mikrokörnyezetén keresztül, milyen környezeti adottságok határozzák meg, illetve milyen lépéseket kell annak érdekében tenni, hogy a falu fennmaradhasson és dinamikusan fejlődhessen. Piskóti István Régió-és településmarketing szakirodalmát veszem alapul. A régió társadalmi, gazdasági, technológiai, környezeti és politikai dimenzióját vizsgálom. Ennek érdekében STEEP elemzést készítettem, illetve Dusnok mikrokörnyezetét SWOT elemzéssel vizsgáltam meg. A tényezők vizsgáláshoz, felméréséhez a Központi Statisztikai Hivatal adatait használtam fel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: falusi önkormányzat, község, település, településfejlesztés, településmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:53
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:53
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37579

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet