Az online házhozszállítás marketingje megemlítve a Kifli.hu Shop KFT-t

Baranyi Gabriella (2021) Az online házhozszállítás marketingje megemlítve a Kifli.hu Shop KFT-t. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT 2021.pdf]
Előnézet
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT 2021.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (35kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban azt fogom vizsgálni, hogy az online élelmiszerházhozszállítás ágazati stratégiája hogyan működik, hogyan alakította át a piacot, illetve kitérek a marketinges lehetőségekre is. Szeretném érinteni dolgozatomban az online házhozszállítás előnyeit és hátrányait is. Jelenleg a Kifli.hu SHOP Kft cégnél dolgozom ennek köszönhetően részletesen be tudom mutatni magát a céget és hogy hogyan alkalmazza a Kifli a marketing stratégiáját a hazai piacra éleződve és hogyan lett egy cseh startupból az a cég, amely most nyitja ki kapuit Ausztria és Németország előtt. Hogyan sikerült egy cseh startup céget a nulláról nemzetközivé alakítani.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, marketingeszközök, vállalati marketing, vállalkozás marketingstratégiája, zöld marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:35
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:35
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/35852

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet