A digitális marketing bemutatása és gyakorlati ábrázolása a telekommunikációs cégeken keresztül

Árva Tamara (2021) A digitális marketing bemutatása és gyakorlati ábrázolása a telekommunikációs cégeken keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Árva Tamara záródolgozat2021.pdf]
Előnézet
PDF
Árva Tamara záródolgozat2021.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of Árva Tamara nyilatkozat a záródolgozat státuszáról.pdf] PDF
Árva Tamara nyilatkozat a záródolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (112kB)

Absztrakt (kivonat)

Elcsépelt, de mégis igaz, korunk rohanó világban él. A XXI. század hatalmas előre lépése a technológia fejlődése. Az internet óta eljutottunk az önvezető autókig. A tempó gyors, mellyel lépést kell tartanunk. A 2020-as évtől nézve mindenki rájött, hogy jelenleg online világban éljük az életünket. Az elmúlt években ez már egyre világosabbá vált, főleg a fiatalok számára. A social media felületek megjelenésével kevesebb lett a face-to-face találkozások száma. Egyre többször bonyolítjuk le a beszélgetéseinket egy online térben. Igaz gyorsabb, kényelmesebb, viszont személytelenebb. Ez vajon merre fog minket vinni? Úgy gondolom az még nagyon a jövő titka, de az, hogy ne váljunk teljesen eggyé ezzel a világgal, csak mi tudunk ellene tenni, persze nem a mostani a helyzetben. Itt most meg van kötve a kezünk, de hiszem azt, hogy pont emiatt az emberek változni fognak és jobban fogják igényelni a valóságot. Míg a ’70-es években a panellakásban élő emberek örültek, ha egy vezetékes telefon jutott az egész lépcsőházra, ma már szinte minden ember tulajdonában megtalálható az okostelefon. A technológia fejlődésével eljutottunk egy olyan szabadabb világba, ahol nem kell várni 2-3 hetet, hogy megérkezzen postai úton egy válaszlevél. A közösségi média felületek megalakulásával pár másodpercen belül üzenhetünk a világ másik végében élő embernek is. Ezáltal megnyíltak a kapuk a kapcsolatok kialakítására. Igaz ezzel szemben sajnos tapasztalható, hogy kialakult egyfajta függőség is, mely megnehezíti a személyes kapcsolatok ápolását. Mindig is tudtuk, hogy az informatikai szférában van a jövő.  A cégek is rájöttek, hogy az online világ új lehetőségeket tartogat számukra. Nagyobb réteget tudnak elérni a különböző felületeken, mint a megszokott offline világban. Úgy vélem, hogy az online marketing jelenleg lenyomja a hagyományos marketing eszközöket. Záródolgozatom témájának emiatt is választottam a digitális marketing eszközök bemutatását.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, internet, marketing, online marketing, telekommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 08:34
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 08:34
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/35810

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet