Árva Tamara (2021) A digitális marketing bemutatása és gyakorlati ábrázolása a telekommunikációs cégeken keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Árva Tamara záródolgozat2021.pdf Download (2MB) | Előnézet |
PDF
Árva Tamara nyilatkozat a záródolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (112kB) |
Absztrakt (kivonat)
Elcsépelt, de mégis igaz, korunk rohanó világban él. A XXI. század hatalmas előre lépése a technológia fejlődése. Az internet óta eljutottunk az önvezető autókig. A tempó gyors, mellyel lépést kell tartanunk. A 2020-as évtől nézve mindenki rájött, hogy jelenleg online világban éljük az életünket. Az elmúlt években ez már egyre világosabbá vált, főleg a fiatalok számára. A social media felületek megjelenésével kevesebb lett a face-to-face találkozások száma. Egyre többször bonyolítjuk le a beszélgetéseinket egy online térben. Igaz gyorsabb, kényelmesebb, viszont személytelenebb. Ez vajon merre fog minket vinni? Úgy gondolom az még nagyon a jövő titka, de az, hogy ne váljunk teljesen eggyé ezzel a világgal, csak mi tudunk ellene tenni, persze nem a mostani a helyzetben. Itt most meg van kötve a kezünk, de hiszem azt, hogy pont emiatt az emberek változni fognak és jobban fogják igényelni a valóságot. Míg a ’70-es években a panellakásban élő emberek örültek, ha egy vezetékes telefon jutott az egész lépcsőházra, ma már szinte minden ember tulajdonában megtalálható az okostelefon. A technológia fejlődésével eljutottunk egy olyan szabadabb világba, ahol nem kell várni 2-3 hetet, hogy megérkezzen postai úton egy válaszlevél. A közösségi média felületek megalakulásával pár másodpercen belül üzenhetünk a világ másik végében élő embernek is. Ezáltal megnyíltak a kapuk a kapcsolatok kialakítására. Igaz ezzel szemben sajnos tapasztalható, hogy kialakult egyfajta függőség is, mely megnehezíti a személyes kapcsolatok ápolását. Mindig is tudtuk, hogy az informatikai szférában van a jövő. A cégek is rájöttek, hogy az online világ új lehetőségeket tartogat számukra. Nagyobb réteget tudnak elérni a különböző felületeken, mint a megszokott offline világban. Úgy vélem, hogy az online marketing jelenleg lenyomja a hagyományos marketing eszközöket. Záródolgozatom témájának emiatt is választottam a digitális marketing eszközök bemutatását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, internet, marketing, online marketing, telekommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 08:34 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/35810 |
Actions (login required)
Tétel nézet |