Mayer Martin Markó (2021) Hogyan változott meg a fogyasztók magatartása 2019-es koronavírus következtében az online rendelésekkel kapcsolatban? Faculty of International Management and Business.
Preview |
PDF
Mayer_Martin_D9SJMP_BGE_KKK_Marketing_Mesterszak_Diplomadolgozat.pdf Download (1MB) | Preview |
![]() |
PDF
Mayer_Martin_Marko_D9SJMP_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (89kB) |
Abstract
Munkámban a COVID-19 koronavírus hatására, az online rendelések során megváltozott fogyasztói magatartást fogom vizsgálni. A dolgozatban ismertetésre kerül többek között a fogyasztói magatartás témaköre, a márka fontossága, a digitalizáció egyes elemei, mint az internetpenetráció, digitális marketing vagy e-kereskedelem. A kutatásban leíró statisztikával, valamint kereszttáblás elemzésekkel igazolom, vagy vetem el a címben szereplő kérdésre válaszként kidolgozott hipotéziseket.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | digitalizáció, e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, fogyasztói szokások, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Mar. 16. 14:53 |
Last Modified: | 2021. Sep. 21. 11:33 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/29917 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |