A Scitec Nutrition marketingstratégiájának elemzése

Balázs Gergő Attila (2020) A Scitec Nutrition marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Balázs Gergő.pdf]
Előnézet
PDF
Szakdolgozat-Balázs Gergő.pdf

Download (777kB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz-converted.pdf] PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz-converted.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (87kB)

Absztrakt (kivonat)

A sport táplálékiegészítők piaca az utóbbi évtizedben robbanásszerűen indult növekedésnek, egyre több szereplővel a piacon egyre több bevételt termelve, amelynek a világon, és Magyarországon is egyaránt az egyik kiemelkedő szereplője a Scitec Nutrition, aminek a termékei jól ismertek a testépítés körében. De vajon mi okozta ezt a növekedést minek köszönheti a Scitec Nutrition a piacon elfoglalt pozícióját? Milyen marketingstratégiára volt ehhez szüksége? Kik a célközönsége ezeknek a termékeknek? Ezen kérdések mentén jutottam el arra a pontra, hogy a Scitec Nutrtiton marketingstratégiájáról fogok írni a dolgozatomban. A szekunder részben először szeretnék kicsit beszélni a sportmarketing és tradicionális marketing közötti különbségekről, majd röviden szeretném bemutatni magát céget. Ezt követné egy piaci áttekintés magáról a fitness iparról és a sport-táplálékkiegészítő piacról, a fogyasztói szokások és trendek bemutatása, majd pedig a marketingmix elemeit szeretném bemutatni a Scitec Nutrtition példáján keresztül. A primer kutatási részem a hipotézisek felállításával fogom kezdeni, amiket az interjú és kérdőív elemzések után fogok értékelni, majd végül javaslatot tenni. A dolgozatomat az összefoglalómmal fogom zárni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bartha Zsolt
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Szabó Zoltán
NEM RÉSZLETEZETT
egyetemi docens, Marketing Tanszék, KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Scitec Nutrition, fitness, marketingstratégiák, sport-táplálékkiegészítők, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 05. 14:43
Utolsó módosítás: 2020. Dec. 05. 14:43
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27716

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet