Így alkoss értékes márkát!

Nyári Béláné (2020) Így alkoss értékes márkát! Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat nyári béláné kész 2.pdf]
Előnézet
PDF
szakdolgozat nyári béláné kész 2.pdf

Download (696kB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat.pdf] PDF
nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (170kB)

Absztrakt (kivonat)

 Név: Nyári Béláné Szak: Nemzetközi gazdálkodás Specializáció: külgazdasági vállalkozások Cím: Így alkoss értékes márkát! Kulcsszavak: márkaépítés, márkaérték, érzelmek A valós és az online világunkban egyaránt utolérnek, körülvesznek minket a márkák, márkanevek. Egy erős márka képes eladásokat generálni és prémium értékűvé tenni egy terméket, ami növeli a vállalat árbevételét. A marketing feladata tehát a vásárlói érték létrehozása és szállítása a fogyasztók felé. A fogyasztók több pénzt hajlandóak kifizetni egy olyan márkáért, mely értékesebb számukra.  Ez a piaci szegmensek vagy az egyedi vevők értékkel kapcsolatos elvárások megértésével kezdődik. Mitől válik értékessé egy márka a fogyasztók szemében? Többek között erre a kérdésekre keresem a választ szakdolgozatom során. A márka értéke erősen függ a hozzá kapcsolható érzelmektől, ezért szó lesz a szeretetmárkák kialakulásáról, a történetmesélésről is. Primer kutatásaim során arra jutottam, hogy a vizsgált személyek szerint az értéknöveléshez leginkább az járul hozzá, ha a termék alapvető funkcióját tökéletesen ellátja. A márkaközösségek fontosak a válaszadók számára, nagy értéket jelent, ha ott minél több információhoz hozzájuthatnak, így nem éri őket meglepetés.   Legfontosabb források: 1.      Ábrahám, Zsolt-Juhász, István (2015) Sikeres kampány technikák. Két hatékony marketingeszköz a gyakorlatban, Vezetői Akadémia, 8.-9.o. 2.      László, Éva – Kóródi, Márta (2014) A Márkák Vonzereje, A Vonzerő Márkái. EMOK, 397.o. 3.      Montaguti, Andrea – Lelis, Catarina (2017) How to Make a Lovebrand: A Tentative Recipe, IV international Congress in Brand(ing), 28-30 September 2017, Instituto Politecnicode Leiria, Leiria, Portugal, 2-4.o.  

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Viktor
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Szabó Zoltán
NEM RÉSZLETEZETT
egyetemi docens, Marketing Tanszék, KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: márka, márkahűség, márkaépítés, socialmedia, érzelmek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 05. 14:38
Utolsó módosítás: 2020. Dec. 05. 14:38
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27616

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet