Kapszulás kávé termék bevezetésének vevői elégedettség vizsgálata a Cafe Frei Central Europe esetében

Csendi Elza Erzsébet (2020) Kapszulás kávé termék bevezetésének vevői elégedettség vizsgálata a Cafe Frei Central Europe esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Csendi_Elza_SYWF7Y_ZÁRÓDOLGOZAT.pdf] PDF
Csendi_Elza_SYWF7Y_ZÁRÓDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 23..

Download (1MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes_Bizalmas másolata.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes_Bizalmas másolata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (108kB)
[thumbnail of Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz-1-1.pdf] PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz-1-1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (455kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témája: vevő elégedettségmérése a Cafe Frei Central Europe kft új kapszulás terméke tekintetében. A dolgozat felméri a vevők előzetes és utólagos elégedettségé egy online kérdőív segítségével. Ezek alapján a termék előnye és hiányosságai egyértelművé válnak. Ezekre a hiányosságokra teszek javaslatot. A kutatásom terjedelme nem teljes.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Cafe Frei Central Europe, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói elégedettség mérése, kávé, kérdőíves felmérés, termékbevezetés, termékinnováció, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 29. 19:43
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 29. 19:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet