Szabó Cintia (2020) Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 18.. Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Annotáció.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 18.. Download (254kB) |
Absztrakt (kivonat)
„Marketing-controlling”. Habár laikusként lehet vanelképzelésünk, mi az a marketing, és már a controlling szót is hallhattuk, vagyolvashattuk valamilyen pénzügyi kontextusban, na de együtt?! Ez is mutatja, hogy egy fiatal fogalomról van szó,mely még nem annyira elterjedt a köztudatban. Alapvetően a marketingmérhetőségét próbálja megcélozni. De lehetséges ez? Valóban mérhető amarketing? Azonban azt sem szabad figyelmen kívül hagynunk, hogy ki az üzenetcímzettje: egy másik vállalat vagy egy végfogyasztó. Ennek megfelelően a„mérési kísérletek” is változhatnak. Főleg, ha egy nagyvállalatról van szó,ahol külön részlege révén erre tetemes pénzeket is költhet. De hogyan isműködik egy ilyen marketing-controlling rendszer a valóságban? Mennyire széleskörben ismerik a létező eszközöket, és egyáltalán használják-e őket avállalatok? Ezen kérdések irányították és alapozták meg kutatásom célját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Számvitel Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | döntéstámogatás, eredményesség, hatékonyság, marketingcontrolling, nagyvállalatok esettanulmányok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:31 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |