Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén

Szabó Cintia (2020) Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 18..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Annotáció.pdf] PDF
Annotáció.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 18..

Download (254kB)

Absztrakt (kivonat)

      „Marketing-controlling”. Habár laikusként lehet vanelképzelésünk, mi az a marketing, és már a controlling szót is hallhattuk, vagyolvashattuk valamilyen pénzügyi kontextusban, na de együtt?! Ez is mutatja, hogy egy fiatal fogalomról van szó,mely még nem annyira elterjedt a köztudatban. Alapvetően a marketingmérhetőségét próbálja megcélozni. De lehetséges ez? Valóban mérhető amarketing? Azonban azt sem szabad figyelmen kívül hagynunk, hogy ki az üzenetcímzettje: egy másik vállalat vagy egy végfogyasztó. Ennek megfelelően a„mérési kísérletek” is változhatnak. Főleg, ha egy nagyvállalatról van szó,ahol külön részlege révén erre tetemes pénzeket is költhet. De hogyan isműködik egy ilyen marketing-controlling rendszer a valóságban? Mennyire széleskörben ismerik a létező eszközöket, és egyáltalán használják-e őket avállalatok? Ezen kérdések irányították és alapozták meg kutatásom célját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Számvitel Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Számvitel

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: döntéstámogatás, eredményesség, hatékonyság, marketingcontrolling, nagyvállalatok esettanulmányok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:31
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 10:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet