Hajzer Dóra (2020) Banki területen online marketingkommunikáció vizsgálata. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Hajzer Dóra_Banki területen online marketingkommunikáció vizsgálata.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 05.. Download (1MB) |
|
PDF
titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (35kB) |
|
PDF
FOSZK_OF_hajzer_dóra_hnu6tl.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 05.. Download (179kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p></p><p>Jelenleg hazánkban az online marketingkommunikáció egyre népszerűbb marketing eszköz. Dolgozatom során bemutattam az online marketing megjelenését, szerepét, illetve folyamatát az értékesítésben. Majd ezt követően vizsgáltam az online marketingkommunikáció eszközrendszerét hazai nagybankok segítségével. Primer kutatásommal a hazai bankpiaci online marketing hatásait az Y és a Z generációra mértem fel.</p><br />
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, digitális technológia, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketingkommunikáció, reklám, tartalommarketing, weboldal |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:27 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |