Marketingstratégia felépítése és céljai a Magyar Telekom Nyrt.-nél

Barabás Réka (2020) Marketingstratégia felépítése és céljai a Magyar Telekom Nyrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Záró dolgozat-Barabás Réka.pdf]
Előnézet
PDF
Záró dolgozat-Barabás Réka.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of FOSZK_Nyilatkozat_Barabás Réka_KMTWUD.pdf] PDF
FOSZK_Nyilatkozat_Barabás Réka_KMTWUD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (15MB)
[thumbnail of FOSZK_OF_Barabás_Réka_KMTWUD.pdf]
Előnézet
PDF
FOSZK_OF_Barabás_Réka_KMTWUD.pdf

Download (199kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Magyar Telekom Nyrt. marketingstratégiáját mutatom be az olvasónak. Bemutatom a vállalat rövid történetét, szervezeti felépítését. Bővebben fejtem ki a Telekom példáján keresztül a marketingstratégiához szükséges elemzéseket. Végül az ezekből kiszűrt eredményekből vonok le következtetéseket, valamint a telekommunikációs vállalatok jövőjét taglalom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: agilis módszertan, elemzés(ek), marketingkommunikáció, stratégia, telekommunikáció, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:27
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 09:34
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27069 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27069

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet