A Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok

Török Szilvia (2020) A Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka-Török Szilvia.pdf] PDF
Projektmunka-Török Szilvia.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 20..

Download (971kB)
[thumbnail of 20200520133450232.pdf] PDF
20200520133450232.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (35kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám témája a Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok és azok kezelési módszereinek csoportosítása, valamint elemzése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikáció, telekommunikáció, ügyfél, ügyfélkapcsolat, ügyfélpanasz-kezelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:10
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 15:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet