Szállodán belüli részlegek együttműködése és ennek jelentőségének vizsgálata a Corinthia Hotel Budapestben

Németh Eszter (2020) Szállodán belüli részlegek együttműködése és ennek jelentőségének vizsgálata a Corinthia Hotel Budapestben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szállodán belüli részlegek együttműködése és ennek jelentőségének vizsgálata a Corinthia Hotel Budapestben.pdf]
Előnézet
PDF
Szállodán belüli részlegek együttműködése és ennek jelentőségének vizsgálata a Corinthia Hotel Budapestben.pdf

Download (726kB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat_Repozitoriumba_feltoltott_dolgozat_nyilvanossa_tetelerol.pdf] PDF
Nyilatkozat_Repozitoriumba_feltoltott_dolgozat_nyilvanossa_tetelerol.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (176kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban saját tapasztalataim alapján ismertetem a szállodán belüli részlegek együttműködését. A Corinthia Hotel Budapest falai közt zajló nyüzsgő szállodai életből merítve, a színfalak mögül, vendégkapcsolati munkatársként mutatom be azt, hogy hogyan is zajlik a közös munka az eltérő részlegek között, mennyire is fontos a dinamika létrehozása és fenntartása. Egészen a létesítmény múltjától elindulva, majd bemutatva a Corinthia hotellánc ideológiáját vezetem az olvasót a szálloda működésébe. A benne található részlegek felkonferálásán keresztül, a saját munkaköröm leírásáig részleteztem életszerű példákkal az együttműködés jelentétét. A közös munka zökkenőmentességét szolgáló eszközök közül kiemeltem az általam leggyakrabban igénybe vett és fontosabbnak vélt módszereket. Végül, de nem utolsó sorban mélyinterjút alkalmazva a Front Office további munkatársainak szemszögét megismerve vizsgáltam, hogy miképp valósul meg az általam is megfigyelt együttműködés vagy annak az esetleges hiánya.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Front Office, emberi erőforrások fejlesztése, szállodaipar, szállodai részlegek, vendégkapcsolati munkatárs, üzleti kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:09
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 15:53
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/26461

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet