Gaál Enikő (2020) Marketingkommunikáció a szombathelyi Logiscool vonatkozásában. Zalaegerszeg Faculty of Business Administration.
Preview |
PDF
gaál_enikő_2020jan_publikus.pdf Download (1MB) | Preview |
Preview |
PDF
gaál_enikő_2020jan_publikus_nyilatkozat.pdf Download (482kB) | Preview |
Abstract
A szakdolgozat tárgyát a marketingkommunikáció képzi, célzottan a szombathelyi Logiscoolra vonatkozóan. Választásom azért esett erre a témára, mert érdekelt a marketingkommunikáció és szerettem volna mélyebben belelátni. Ehhez kapcsolódóan egy olyan szolgáltató vállalkozást választottam, amely ebben a témakörben tapasztalt és sokrétű a kommunikációs eszköztára. A téma aktualitását az bizonyítja, hogy a hirdetések a mindennapi életünk része és talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció világa, így érdemes egy átfogó képet adni róla. Fontos témának tartom, mert a reklámipar a magyar gazdaság szerves részét képezi. A dolgozat célja, hogy átfogó képet kapjak a szombathelyi Logiscool marketingkommunikációs mixéről. A dolgozat elején a piaci trendekről írok. Bemutatom, hogy milyen hatással volt az internet a reklámokra, és hogyan alakultak a webkorszakok. Ezt követően több kutatási eredményeken keresztül szemléltetem a magyarországi helyzetet a reklámeszközökhöz kapcsolódóan. A második fejezet egy elméleti áttekintés, amiben a különböző eszközök tulajdonságait ismertettem, továbbá kitértem a targetálás pontosságára is. A következő fejezet az általam választott cég, azaz a szombathelyi Logiscool bemutatása következett, majd a kommunikációs mixét elemeztem. Itt a legfontosabb kommunikációs eszközeit külön alpontban részleteztem és említést tettem a további eszközökről is. Ezután helyzetelemzést írtam, majd levonva a következtetéseket és javaslatokat tettem. Végezetül pedig egy összegzéssel zártam.
Institution
Budapest Business University
Kar
Zalaegerszeg Faculty of Business Administration
Department
Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA)
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) | ||
---|---|---|---|
Uncontrolled Keywords: | Logiscool, Szombathely (Vas), elektronikus kommunikáció, marketing-mix, marketingkommunikáció, online marketing, piaci trendek, reklám - hirdetés | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Depositing User: | Archive User | ||
Date Deposited: | 2020. Feb. 01. 00:15 | ||
Last Modified: | 2020. Mar. 28. 09:34 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/25247 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/25247 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |