Jól működő bank minőségirányítási rendszer nélkül, fókuszban a Lean menedzsment - a Raiffeisen Bank példája alapján

Nagy Dóra (2015) Jól működő bank minőségirányítási rendszer nélkül, fókuszban a Lean menedzsment - a Raiffeisen Bank példája alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Nagy Dóra - szakdolgozat.pdf] PDF
Nagy Dóra - szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Lean menedzsment, Raiffeisen bank, bank, MSZ EN ISO 9001:2009, Lean
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Feb. 09. 13:08
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 10. 15:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet