A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Vodafone Magyarország Zrt. lakossági piacán

Bodor Nóra (2018) A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Vodafone Magyarország Zrt. lakossági piacán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bodor Nóra Szakdolgozat VÉGLEGES.pdf] PDF
Bodor Nóra Szakdolgozat VÉGLEGES.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói elégedettség, Vodafone Magyarország Zrt., Szolgáltatás menedzsment, Marketing-mix, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 14. 11:14
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 12. 05:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet