Vissza a természethez, a XXI. század élelmiszer-fogyasztását befolyásoló trendek

Varga Márta (2018) Vissza a természethez, a XXI. század élelmiszer-fogyasztását befolyásoló trendek. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Varga Márta Szakdolgozat.pdf] PDF
Varga Márta Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Élelmiszerfogyasztás, Trendek, Y-generáció, Bijó Élelmiszer Kereskedelmi Kft., Life TILT Kft.
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 14. 10:39
Utolsó módosítás: 2020. Már. 19. 12:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet