Fogyasztói magatartás a Facebook és a Google PPC alapú hirdetései tekintetében

Kocsis Gábor Mihály (2018) Fogyasztói magatartás a Facebook és a Google PPC alapú hirdetései tekintetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kocsis_Gábor_M_Szakdolgozat.pdf] PDF
Kocsis_Gábor_M_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Google, Facebook, Fogyasztói magatartás, PPC alapú hirdetés, Közösségi média, Hirdetés, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 14. 09:18
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 17. 06:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet