In-store marketing: a bejárattól a kasszáig minden, ami marketing eszköz a dm Kft. üzleteiben

Mali Adrienn (2018) In-store marketing: a bejárattól a kasszáig minden, ami marketing eszköz a dm Kft. üzleteiben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of In-store marketing.pdf] PDF
In-store marketing.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (125kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Eladáshelyi marketing, dm Kft., POS, Drogéria, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 12. 09:07
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 03. 04:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet