A CRM hatása a márkahűségre a Marionnaud parfümériáknál és egyéb vállalatoknál

Sipkai Alíz (2018) A CRM hatása a márkahűségre a Marionnaud parfümériáknál és egyéb vállalatoknál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SIPKAI_ALIZ_SZAKDOLGOZAT_2018_CRM_VÉGLEGES.pdf] PDF
SIPKAI_ALIZ_SZAKDOLGOZAT_2018_CRM_VÉGLEGES.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A CRM hatása a márkahűségre a Marionnaud parfümériáknál és egyéb vállalatoknál

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Ügyfélkapcsolat, Márkahűség, Kozmetikai piac, Marionnaud, Parfüméria, Marketing, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 14. 11:12
Utolsó módosítás: 2020. Már. 24. 11:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet