Sipkai Alíz (2018) A CRM hatása a márkahűségre a Marionnaud parfümériáknál és egyéb vállalatoknál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SIPKAI_ALIZ_SZAKDOLGOZAT_2018_CRM_VÉGLEGES.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
A CRM hatása a márkahűségre a Marionnaud parfümériáknál és egyéb vállalatoknál
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Ügyfélkapcsolat, Márkahűség, Kozmetikai piac, Marionnaud, Parfüméria, Marketing, Primer kutatás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 14. 11:12 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 24. 11:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |