Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján

Szalai Renáta Rita (2018) Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of RR_SZALAI_VÉGLEGES_szakdolgozat.pdf] PDF
RR_SZALAI_VÉGLEGES_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (3MB)
[thumbnail of Titkosítási.jpg] Kép (JPEG)
Titkosítási.jpg
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (162kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Értékesítésösztönzés, Nyereményjáték, Hűségakció, Spar Magyarország Kereskedelmi Kft., Sales Promotion
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 07. 12:25
Utolsó módosítás: 2018. Aug. 28. 15:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet