A CRM és az életciklus menedzsment szerepe az OTP Bank hitelkártya üzletág esetében

Visky Krisztián (2018) A CRM és az életciklus menedzsment szerepe az OTP Bank hitelkártya üzletág esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A CRM és az életciklus menedzsment szerepe az OTP Bank hitelkártya üzletág esetében.pdf] PDF
A CRM és az életciklus menedzsment szerepe az OTP Bank hitelkártya üzletág esetében.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2099. December 31..

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, Hitelkártya, termék-életciklus menedzsment, fogyasztási hitel, ügyfélérték
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Ápr. 27. 11:06
Utolsó módosítás: 2018. Aug. 30. 12:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet