Visky Krisztián (2018) A CRM és az életciklus menedzsment szerepe az OTP Bank hitelkártya üzletág esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A CRM és az életciklus menedzsment szerepe az OTP Bank hitelkártya üzletág esetében.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2099. December 31.. Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, Hitelkártya, termék-életciklus menedzsment, fogyasztási hitel, ügyfélérték |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Ápr. 27. 11:06 |
Utolsó módosítás: | 2018. Aug. 30. 12:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |