A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél: Ügyfél-elégedettségnövelés CRM rendszerrel

Szabó Júlia Erika (2018) A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél: Ügyfél-elégedettségnövelés CRM rendszerrel. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél.pdf] PDF
A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2048. December 31..

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: CRM, Ügyfél-elégedettség, Salesforce.com
Depositing User: Gizella Meleg
Date Deposited: 2018. Apr. 25. 08:10
Last Modified: 2018. Dec. 03. 14:44

Actions (login required)

View Item View Item