Szabó Júlia Erika (2018) A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél: Ügyfél-elégedettségnövelés CRM rendszerrel. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2048. December 31.. Download (1MB) |
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | CRM, Ügyfél-elégedettség, Salesforce.com |
Depositing User: | Gizella Meleg |
Date Deposited: | 2018. Apr. 25. 08:10 |
Last Modified: | 2018. Dec. 03. 14:44 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |