Szabó Júlia Erika (2018) A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél: Ügyfél-elégedettségnövelés CRM rendszerrel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2048. December 31.. Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, Ügyfél-elégedettség, Salesforce.com |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Ápr. 25. 08:10 |
Utolsó módosítás: | 2018. Dec. 03. 14:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |