A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél

Lévai Dorina (2017) A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of LevaiDorina_szakdolgozat_A_Regnum_marka_marketingstrategiaja_a_SPAR_Magyarorszag_Kereskedelmi_Kft-nel.pdf] PDF
LevaiDorina_szakdolgozat_A_Regnum_marka_marketingstrategiaja_a_SPAR_Magyarorszag_Kereskedelmi_Kft-nel.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2027. December 31..

Download (2MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (125kB)
[thumbnail of Levai_Dorina_kvantitativ_primer_kutatas_adatbazis.xlsx] Microsoft Excel
Levai_Dorina_kvantitativ_primer_kutatas_adatbazis.xlsx
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (28kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Kereskedelmi márka, Spar Magyarország Kereskedelmi Kft., Marketingstratégia
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2017. Dec. 11. 09:48
Last Modified: 2018. Feb. 21. 14:46

Actions (login required)

View Item View Item