Lévai Dorina (2017) A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél. Faculty of International Management and Business.
PDF
LevaiDorina_szakdolgozat_A_Regnum_marka_marketingstrategiaja_a_SPAR_Magyarorszag_Kereskedelmi_Kft-nel.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2027. December 31.. Download (2MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only Download (125kB) |
|
Microsoft Excel
Levai_Dorina_kvantitativ_primer_kutatas_adatbazis.xlsx Hozzáférés joga: Repository staff only Download (28kB) |
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Kereskedelmi márka, Spar Magyarország Kereskedelmi Kft., Marketingstratégia |
Depositing User: | Hegedűsné Orbán Éva |
Date Deposited: | 2017. Dec. 11. 09:48 |
Last Modified: | 2018. Feb. 21. 14:46 |
Actions (login required)
View Item |