A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél

Lévai Dorina (2017) A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of LevaiDorina_szakdolgozat_A_Regnum_marka_marketingstrategiaja_a_SPAR_Magyarorszag_Kereskedelmi_Kft-nel.pdf] PDF
LevaiDorina_szakdolgozat_A_Regnum_marka_marketingstrategiaja_a_SPAR_Magyarorszag_Kereskedelmi_Kft-nel.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 31..

Download (2MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (125kB)
[thumbnail of Levai_Dorina_kvantitativ_primer_kutatas_adatbazis.xlsx] Microsoft Excel
Levai_Dorina_kvantitativ_primer_kutatas_adatbazis.xlsx
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (28kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kereskedelmi márka, Spar Magyarország Kereskedelmi Kft., Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 21. 14:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet