Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban

Fejér Csilla (2017) Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Fejér Csilla szakdolgozat 2017.pdf] PDF
Fejér Csilla szakdolgozat 2017.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2037. December 19..

Download (1MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2037. December 19..

Download (122kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B marketing, Kisvállalati marketing, CRM KKV-s környezetben
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 11. 08:21
Utolsó módosítás: 2018. Már. 01. 11:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet