A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában

Kovács Bettina (2017) A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kovacs_Bettina.pdf] PDF
Szakdolgozat_Kovacs_Bettina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (883kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Elégedettségmérés, Minőségmenedzsment, Fordítóiroda, Budapest
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 11. 08:47
Utolsó módosítás: 2018. Jún. 19. 09:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet