Hipermarketek jelenlegi szerepköre, annak változása, vásárlói szokások és a beszerzés bemutatása alapján

Kiss Ádám Roland (2017) Hipermarketek jelenlegi szerepköre, annak változása, vásárlói szokások és a beszerzés bemutatása alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of HivatalosBejegyzes (1).pdf] PDF
HivatalosBejegyzes (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (124kB)
[thumbnail of KKK_Kiss_Ádám_Roland_Szakdolgozat.pdf] PDF
KKK_Kiss_Ádám_Roland_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Hipermarketek
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 11. 08:54
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 27. 10:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet