Mayer Noémi (2017) Fogyasztói trendek változása a zenepiacon. Faculty of International Management and Business.
PDF
2017Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (2MB) |
Abstract
Az volt a célom, hogy elhelyezzem a zenét, mint terméket a piacon , valamint elemezni az új üzleti modellek kialakulását a fogyasztók viselkedésének vizsgálatával Kutatásom szekunder adatok feldolgozásából, valamint egy kérdőíves primer kutatásból állt. Eredményemként azt kaptam, hogy a fiatalok fizetési hajlandósága még mindig nagyon alacsony, azonban tájékozottak az új trendekről
Hungarian title
Fogyasztói trendek változása a zenepiacon
English title
The Transformation of The Consumer trends in th Music Industry
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Zeneipar, Fogyasztói trendek, Közösségi média |
Depositing User: | Hegedűsné Orbán Éva |
Date Deposited: | 2017. Dec. 09. 11:33 |
Last Modified: | 2018. May. 29. 12:09 |
Actions (login required)
View Item |