Mayer Noémi (2017) Fogyasztói trendek változása a zenepiacon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
2017Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az volt a célom, hogy elhelyezzem a zenét, mint terméket a piacon , valamint elemezni az új üzleti modellek kialakulását a fogyasztók viselkedésének vizsgálatával Kutatásom szekunder adatok feldolgozásából, valamint egy kérdőíves primer kutatásból állt. Eredményemként azt kaptam, hogy a fiatalok fizetési hajlandósága még mindig nagyon alacsony, azonban tájékozottak az új trendekről
Magyar cím
Fogyasztói trendek változása a zenepiacon
Angol cím
The Transformation of The Consumer trends in th Music Industry
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Zeneipar, Fogyasztói trendek, Közösségi média |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 09. 11:33 |
Utolsó módosítás: | 2018. Máj. 29. 12:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |