Az Y- és Z-generáció kapcsolata a magyar vállalatok online hirdetéseivel

Berkes Ferenc József (2017) Az Y- és Z-generáció kapcsolata a magyar vállalatok online hirdetéseivel. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Berkes Ferenc Szakdolgozat.pdf] PDF
Berkes Ferenc Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Online Marketing , Twitter, Y-generáció, Z-generáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 11. 08:23
Utolsó módosítás: 2018. Már. 20. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet