A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban

Kisznyér Ádám (2017) A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Kisznyér Ádám_BRV4RN_A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban.pdf] PDF
Kisznyér Ádám_BRV4RN_A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Direkt marketing, KKV, Ügyfélkapcsolat, Vevőhűség, Marketingstratégia
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2017. Dec. 08. 10:27
Last Modified: 2018. Jun. 19. 10:18

Actions (login required)

View Item View Item