Kisznyér Ádám (2017) A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban. Faculty of International Management and Business.
PDF
Kisznyér Ádám_BRV4RN_A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Direkt marketing, KKV, Ügyfélkapcsolat, Vevőhűség, Marketingstratégia |
Depositing User: | Hegedűsné Orbán Éva |
Date Deposited: | 2017. Dec. 08. 10:27 |
Last Modified: | 2018. Jun. 19. 10:18 |
Actions (login required)
View Item |