A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban

Kisznyér Ádám (2017) A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kisznyér Ádám_BRV4RN_A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban.pdf] PDF
Kisznyér Ádám_BRV4RN_A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Direkt marketing, KKV, Ügyfélkapcsolat, Vevőhűség, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 08. 10:27
Utolsó módosítás: 2018. Jún. 19. 10:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet