Kisznyér Ádám (2017) A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kisznyér Ádám_BRV4RN_A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Direkt marketing, KKV, Ügyfélkapcsolat, Vevőhűség, Marketingstratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 08. 10:27 |
Utolsó módosítás: | 2018. Jún. 19. 10:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |